Vragen?

Wat zijn jullie verzendzones?

Levering is gratis vanaf minimumbedrag 20 euro in Wolvertem, Meise, Grimbergen en deelgemeentes, Londerzeel en deelgemeentes, Merchtem, Wemmel en Kapelle-op-den-Bos.
Levering is gratis vanaf minimumbedrag 30 euro in Opwijk, Asse, Buggenhout, Vilvoorde, Zemst & Hofstade, Puurs en Willebroek.
Voor leveringen daarbuiten mag u contact opnemen via frank@bloemenrobberechts.be of op 02/269.98.04.

Wanneer kan je je bestelling verwachten?

We leveren alle dagen (inclusief zaterdag & zondag) behalve op dinsdag, onze sluitingsdag.
Als u voor 12 u bestelt, kunnen we de dag zelf nog leveren. Als u na 12 uur bestelt, staan we de dag erna voor de deur. Of op een later moment dat u bij het afrekenen zelf kan kiezen.
Indien je kiest voor afhalen in de winkel, staat je bestelling klaar vanaf 8u30 op de afgesproken datum, of gaan we er meteen mee aan de slag indien je de dag zelf nog voor 12u bestelt. Geef ons gerust een telefoontje als je vragen hebt.

Hoe kan ik betalen?

Dat kan met Bancontact (inclusief Bancontact app) en met creditcard.
Met EcoCheques van het merk Monizze.

Hoe kan ik jullie contacteren?

Bel ons op 02 269 98 04
Stuur ons een bericht via frank@bloemenrobberechts.be. Of chat meteen met ons team via Facebook als je een dringende vraag hebt!
We hebben ook een webinar opgenomen met het hele bestelproces die je kan bekijken indien bestellen niet lukt.

Kan ik iets als cadeau bestellen?

Zeker. Je kan je bestelling naar een ander adres laten sturen dan je eigen adres tijdens het afrekenen. Verder kan je in de bestelnotities altijd een persoonlijke boodschap meegeven, die we op een kaartje aan je bestelling zullen toevoegen.

Waar is jullie fysieke winkel gelegen?

Driesstraat 34, 1861 Wolvertem (Meise)
Website

Kan ik een kaartje toevoegen?

Ja, dat kan! Als je een boeket bestelt, zal je ‘boodschap op kaartje’ zien op de productpagina. Als je hier een tekstje invult, zullen wij dat voor je op een kaartje schrijven.

Kan ik rouwwerk laten leveren?

Dat kan! We leveren het thuis, bij de begrafenisondernemer of op de plek waar de dienst plaatsvindt. Gelieve dit steeds 24u op voorhand te bestellen zodat wij met de familie of begrafenisondernemer verder afspraken kunnen maken.

Kan ik een lint toevoegen bij rouwwerk?

Dat kan, alsook een rouwkaartje. Op de productpagina kan je de tekst op het lint invullen. Het wordt dan automatisch aangerekend en door ons meegeleverd.

Kan ik voor een bedrijf bestellen op factuur?

Dat kan! Je vult je bedrijfsgegevens in bij het afrekenen. Bij de bestelbevestiging zal je je factuur automatisch ontvangen. Je dient wel meteen online te betalen. Indien je hier vragen bij hebt, mag je ons telefonisch contacteren op 02/269.98.04