Veelgestelde vragen rouwwerk

Ik heb mijn adres en de begrafenisondernemer ingevuld, maar er blijft ‘afhaal’ staan.

Dat komt meestal omdat jouw facturatie-adres buiten onze leverzones ligt. Je kan het adres van de kerk of begrafenisondernemer bij ‘verzenden naar ander adres’ invullen en je leverdatum kiezen. Dan krijg je de optie: ‘gratis verzending’. Wij leveren gratis bij de begrafenisondernemer (Londerzeel, Malderen, Merchtem, Kapelle-op-den-Bos, Wemmel, Meise, Strombeek, Asse, Crematorium Zemst, Opwijk, Jette, Wemmel, Grimbergen, Humbeek).

Hoe bestel ik rouwwerk?

Op onze rouwwerkpagina, kies je het gewenste stukje uit en de gewenste grote/variatie. Vervolgens vul je de naam van de overleden en de naam van de begrafenisondernemer in. Indien gewenst vul je ook de tekst op het lint/kaartje in. Vervolgens voeg je het stukje toe in je winkelmand en gaat naar afrekenen.

Bij het afrekenen vul je je eigen gegevens in onder facturatiegegevens. Onder ‘verzenden naar ander adres’, vul je de gegevens in van de begrafenisondernemer, kerk, crematorium,… Als de postcode binnen onze leverzones ligt, zal je ‘gratis verzending’ te zien krijgen. Vervolgens vul je de leverdatum in: de datum van de begrafenis en reken je af. Je ontvangt automatisch je factuur en bevestiging in je mailbox (check ook zeker de spam).

Indien je het stukje of de stukjes wil afhalen, vul je gewoon je facturatiegegevens in en kies je voor afhaal. De leverdatum is in dit geval de afhaaldatum.

Waar leveren jullie rouwstukken?

Dit kan thuis, bij de begrafenisondernemer (Londerzeel, Malderen, Merchtem, Kapelle-op-den-Bos, Wemmel, Meise, Strombeek, Asse, Opwijk, Jette, Wemmel, Grimbergen, Humbeek) in het crematorium, kerk of op een andere plek in samenspraak.
Wij maken voor jou de afspraken met het crematorium of de begrafenisondernemer. Je hoeft je hierover geen zorgen te maken: de bloemen zullen op de juiste tijd op de juiste plek zijn.

Ik heb nog nooit bloemen besteld voor een begrafenis en weet niet wat ik moet doen.

Dat is gelukkig heel normaal. Je mag ons altijd bellen op 02/269.98.04 voor advies in verband met kleuren, waarde van de bloemen, praktische info, lint of kaartje,… Mailen op frank@bloemenrobberechts.be kan ook.

Kies ik voor een kaartje of een lint?

Beide zijn goed en ook een combinatie is mogelijk.
Bestel je bijvoorbeeld voor een bedrijf of vereniging? Dan kan je de naam van het bedrijf of vereniging op het lint zetten. Op een kaartje kan je dan de namen van de collega’s of leden toevoegen. Hou er rekening mee dat de plek op een lint altijd vrij beperkt is.

Jullie zijn gesloten op dinsdag, maar de begrafenis is op dinsdag…

Dat is geen probleem: wij leveren de bloemen de dag ervoor in de namiddag bij de begrafenisondernemer of het crematorium. Wij maken die afspraken en ontzorgen je volledig.

De begrafenis is niet in jullie leverzones en ik wil de bloemen graag meenemen.

Je kan ze de ochtend van de begrafenis afhalen en meenemen. De dag ervoor kan ook, maar dan moet je zeker een plek voorzien waar ze fris kunnen liggen.

De begrafenis is niet binnen jullie leverzones en ik wil de bloemen graag geleverd hebben.

Dit kan ook. Indien de bloemen van bij ons moeten komen, beslissen we in samenspraak de meerprijs van de levering.
Voor een kleine toeslag, kunnen we de bloemen ook door een van onze vertrouwde collega’s laten leveren via ons netwerk. Wij maken de afspraken dan voor jou. Je kan gewoon een stukje kiezen van onze webshop. De foto’s worden mee bezorgd zodat onze collega’s daarmee aan de slag kunnen.

Ik wil geen bloemen voor de begrafenis zelf, maar graag achteraf iets geleverd thuis.

Dit kan natuurlijk ook. Onze steunboeketten vind je op onze website, maar je kan natuurlijk ook kiezen voor een kaarsenset of leuke plant met een kaartje. Daarvoor mag je ons even bellen (02/269.98.04) of mailen op frank@bloemenrobberechts.be. Deze worden door ons thuis geleverd, of bij de begrafenisondernemer zodat je vrienden, collega’s of familie ze mee kunnen nemen na de dienst.